با ندای «لبیک یا نصرالله» انجام شد؛

حمله پهپادی حزب‌الله به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در تل‌آویو

حمله پهپادی حزب‌الله به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در تل‌آویو

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پایگاه هوایی «تل‌نوف» رژیم صهیونیستی را در جنوب تل‌آویو هدف حمله با چندین پهپاد انفجاری قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز هم شماری از مراکز و پایگاه‌های مهم نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

در بیانیه‌های حزب الله درباره این عملیات‌ها آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن و در چارچوب سلسله عملیات «خیبر» برای پاسخ به تجاوزات و کشتارهای دشمن صهیونیستی، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۳۰ با ندای «لبیک یا نصرالله» پایگاه هوایی «تل نوف» را در جنوب تل‌آویو هدف حمله با یک دسته از پهپادهای انفجاری قرار داد و پهپادها با دقت به اهداف خود اصابت کردند.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در نخستین دقایق بامداد امروز شنبه شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» را هدف حمله سنگین موشکی قرار داده است.

رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۰۶:۰۰ صبح نیز مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف شهرک «عیتا الشعب» هدف حمله گسترده موشکی قرار دادند.

کد خبر 6268891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امین سید رضی از قزوین IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
      1 0
      حزب‌الله لبنان قادر است رژیم جعلی صهیونیستی را به درک واصل کند رژیم جعلی صهیونیستی هم باید عاقبت خفت بار خود را بپذیرد والسلام نامه تمام